Rychlost reakce technické podpory

helpdeskV době prázdnin a vánočních svátku se provoz na helpdesku vždy sníží a je čas dělat věci, který celý rok odkládáme. Dnes jsme provedli analýzu rychlosti technické podpory za minulých 11 měsíců. Před 11 měsíci jsme začali zaznamenávat reakční dobu, dobu řešení a počet požadavků.

Pro klienty s VPS servery a fyzickými servery poskytujeme rozhraní pro přidávání požadavků se zvolením priority, zvolením řešitele a se záznamem času.
Hostingové klienti jsou řešeny klasicky skrze email, telefon, chat a jabber.
Speciální server hostingové produkty ve statistice nejsou započítány, protože se řídí dle dohodnuteho SLA.

Serverhosting a VPS servery:

  • Požadavků: 219
  • Průměrná reakční doba: 5 minut
  • Průměrná doba řešení požadavku: 19 minut

Hosting

  • Požadavků: 1142
  • Průměrná reakční doba: 8 minut
  • Průměrná doba řešení požadavku: 21 minut

Technická podpora MyDreams hostingu garantuje odpověď do 24 hodin. Ze statistiky je však vidět, že průměrná reakční doba za minulých 11 měsíců byla do 8 minut. Rychlou reakční dobou jsme dokázali včas odrazit desítku DDOS útoků a zajistit stabilní provoz u velkých projektů a VPS serverů, kde se každá minuta počítá.

 

 

 

MyDreams